Wie zijn wij ?

Bonsai Vereniging Rijnmond werd opgericht op 26 oktober 1995 als afdeling Rozenburg van de Nederlandse Bonsai Vereniging.

In 2003 hebben wij gekozen voor de nieuwe naam Rijnmond om beter aan te geven in welk gebied wij actief zijn.

Kijk in onze programma dat jaarlijks door de AC wordt samengesteld. Tijdens de bijeenkomsten kun je natuurlijk aan de eigen bomen werken en er is altijd iemand aanwezig die je terzijde kan staan met zijn of haar ervaring. Er worden ook lezingen gehouden over de diverse bonsai aspecten door vooraanstande bonsai meesters. Wij doen jaarlijks mee aan shows in het land, waarbij ook jouw bomen kunnen worden tentoongesteld. Wij proberen ook ons bonsai kennis te vergroten en doen mee met lessen en cursussen, zodat de kennis ten goede komt aan onze leden. Sinds kort zijn wij gestart met een beginnerscursus voor onze nieuwe leden. Het is ook de bedoeling, om bij voldoende belangstelling, daarmee door te gaan. Onze digitale clubblad "Folius", boordenvol informatie en wetenswaardigheden verschijnt 5 keer per jaar. Verder worden ook workshops  en demonstratie gehouden.

Bonvendien is het bij ons heel gezellig ! Kom een keer langs tijdens de bijeenkomsten om de sfeer te proeven, het kost niets.

Als je lid zou willen  worden of meer informatie wilt hebben, kun je het formulier (Feedback) op de website invullen, bellen, of een email sturen en wij zullen zo snel mogelijk met je contact opnemen met alle voorwaarden en informatie.

De bijeenkomsten van onze vereniging worden gehouden in :

Het Dorpshuis, Lede 13 3209 AT Hekelingen

--------------------------------------------------------------

VOORZITTER

Vacature

SECRETARIS

Gino Ghiorsi

e-mail : secretarisbonsaiver.rijnmond@kpnmail.nl

PENNINGMEESTER

Marthe Zweers

e-mail : mzweers01@gmail.com

ACTIVITEITENCOMMISSIE

Voorzitter: Jacqueline Vliegenthart,

e-mail: jacquelinevliegenthart@xs4all.nl

Andries van Herk

Tom van Wanum

Erik Kooijman

TIJDENS BIJEENKOMSTEN OF ACVITEITEN WORDEN FOTO'S GEMAAKT DIE OP ONZE WEBSITE  OF OP DE FACEBOOK

PAGINA WORDEN GEPLUBICEERD, ALS JE DAAR NIET MEE EENS BEN GEEFT HET TIJDIG DOOR.