Bonsai van het Westen 9 juni 2024

<< 1 | 2

Beginnerscursus impressie les 4:

Bij deze les zijn wij aan de slag gegaan met Junipersu procumbens voor het maken van een Cascade

hier enkele afbeeldingen:

Beginnerscursus, impressie les 2:

Deze avond waren er maar 4 cursisten aanwezig, de overige 3 hadden voor die avond andere afspraken, maar ik zal de les inhalen.

We hadden voor deze les 7 mooie Pinus mugo en ze werden verloten. Verdrer had ik ook  7 Juniperus procumbens meegenomen en uitgedeeld, voor de les 3.

Foto's van de bomen voor en na. Redelijk gelukt,  zou ik zeggen. Volgende les verplicht het bedraden oefenen !!! voor enkele cursisten is dit nog steeds een ramp.....

Beginnerscursus impressie Les 1

Kusamono workshop

Zondag 14 Juli is er een workshop geweest, waarbij een leuke groep leden een Kusamono zelf hebben kunnen samenstellen met planten die door de vereniging en leden ter beschikking waren gesteld, met een mooi resultaat van diverse zeer geslaagde Kusamono's.